DreamWeaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle hayırlı olsun.
kitapyurdu'ndan kazanç elde eder misin ? ben taaaaa seneler önce kullanmıştım gereksiz bi reklam yayını diye düşünüyorum.
Site çok güzel görünüyor. Tek kalan şey içerik bunun içinde sağlam bi kadro oluşturman lazım.
Mp3 olayına dikkat et sakat a gelme.
bende metalciyim ama ossun rock forever yeahh
Teşekkürler de biraz geç gördüm kusura bakma
kitapyurdu tıklamalı olmadığı için para kazanamadım daha.kitap almasını bekliyorum birilerinin kadromuz da sağlamdır