Başvurduğun siteye reklam koymak gibi bi zorunluluk yok. Hurafelere inanmayın...

Bloggerdan başvuru yapıp açtırmıştım adsense hesabımı. O blogda reklam falan yok + siteyi hesap açıldığından beri güncellemiyorum bile hiti 1 bile değil