Konu
adsense yerlesımı için tavsıyesı olan varmı ???
08-12-2007, 21:01:30
#9
ATABEY
yayamaz dedıgını uygulucam
tiitleyı azcık koyu sıte teması rengıne alalım. acıklama ve url lerı azcık kısık renge alalım bakalım tşk