Konu
Okey - TavLa - Batak YazabiLen?
08-12-2007, 20:12:15
#2
scsriptci_xaloc
Arkadaşım ilk önce Yazı Düzelt.. Yazının Tamamını bold yapmak yasak banlanırsın sonra.