1 ay kadar önde adsense e başvurdum ve 1 aydır onaylanmadı... Sonra başka bir sitemi adres gostererek tekrar bir basvuru yaptım ve 2 gün sonra onaylandı.. Şimdi ilk başvuru yaptığım siteye reklamları yerleştirdim fakat asıl başvuruyu yaptığım siteye reklam koymadım... Yani bi site için başvuru yaptım ama reklamları başka bi sitede yayınlıyorum şimdilik... Bu bir sorun olurmu acaba??? Asıl başvuru yaptığım siteye reklam koymak zorundamıyım.. Yada onaylandıktan sonra reklam koymazsam siteye adsense hesabım silinebilirmi ???
Bunları merak ediyorum biraz uzun ve karısık oldu sanırım ama cevaplarsanız sevinirim ...