odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemelerinizi bekletin secenegini aktifse kaldırınca aşagıdaki uyarıyı alıyorsunuz.

seni doğru anladıysam eğer ödemelerim şu an bekletilemede değil.

Alıntı
Ödemenin bekletilmesi: Lütfen ödemelerimi aylık gönderin.
ve ilk hesaba girişte dediğin uyarıyı gördüm.vergi bilgileri doğrulaması yaptım.hesap no verdim.ama ödemenin bekletilmemesi için Lütfen PIN'inizi girin ibaresi yok.İnşallah da olmaz.

google adsenseye dün akşam saat 21:00 civarı başvurdum.23:00 civarı onaylandı diye mail gelmiş.sabah gördüm.kodları yerleştirdim.50 doları geçince de bakalım nolcak.
inşallah pın falan sormaz.
ağustos ayında 1200 dolarlık hesabın pınını bekledim bekledim tam banlandım ertesi gün geldi
ablamın adına yeni bi hesap açtım şu an 750 dolarda pın falan yok.
inşallah bu son hesabım olur.sorunsuz yıllarca kullanırım.
cevaplarınız için teşekkürler.


Dip Not: Yinede hesap onaylanması,pın gibi sorunları olan arkadaşlar blogger den başkası adına yeni bi hesap açtırsınlar.denemede fayda var.