evet geçersiz tıklamaların karşılığı google ödeme yapıyor hesaba. benim eskiden bitmiş hesaplar bazen çalışmaya başlıyordu. sebebide geçersiz tıklamaların karşılığı olan para geri hesabıma yüklemesi ve biten reklamın tekrar çalışmasından olduğunu sanıyorum.