Benim hesabımda her ay "Adjustment - Click Quality" adı altında eksi bir bakiye oluyor (bana geri ödenen).
Ayrıntısında da şu şekilde yazıyor :
Click Quality Adjustment
If we find that invalid clicks have escaped our automatic detection in the last two months, you'll receive a credit for these clicks that you've been charged for. It will appear on your Billing Summary as: Adjustment - Click Quality.
Yani geçersiz tıklamaların hepsi geri ödeniyor. Bence işlerini gayet güzel ve profesyonelce yapıyorlar, detayını bilmeden neden ahkam kesiyorsunuz anlamıyorum. Yok efendim google buradan para kazanıyormuş da, o da giderse neler olurmuş... Yok artık daha neler...