Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hep aynı renkkte aynı ebatta adsense reklamı kullanıyorsan her defasında kod yapmana gerek yok, tıkal kodu al dıyor sanırım ancak her sıtenın rengı optımızasyonu farklı açıckası kullanmayacağım bır şey...