Acı yok ROCKY acı yok
Bir yıldır muhtelif zamanlarda sağ üst çenemdeki bir dişim ağrırdı.Bende huyum kurusun sevmem dişçileri hazzetmem bir türlü o elinde minik işkence maktapları ile gezen beyaz giymiş adamları.Neyse lafı uzatmayalım dün gece son derece ızdıraplı idi uyutmadı meret

Küçüklüğümden beri severim yağmurda uyumayı dün gecede mubarek durmak bilmedi bende keyifle uyumak istedim ama nafile diş ağrısı bu başka şeye benzemez sabah olmadı bir türlü en sonunda baktık olacak gibi değil.
Taktım hatunu koluma okula giden küçük çocuklar gibi velimide alıp yanıma doğru dişçiye.İlk gittiğimiz dişçi benim geleceğimi hissedip kaçmış dükanından baktık olacak gibi değil aynı cadde üzerindeki başka bir dişçiye baskın verdik.Girer girmez söze girdim dürüstçe "
kişisel değil ama bu odayı ve diğer tüm dişçilerin ofislerinden hazzetmiyorum hatta tiksiniyorum" dedim.Bir tuhaf baktı az sonra görüşürüz der gibi kıl bir bakıştı bu acaba neden
Niyetim çektirip kurtulmaktı ama ağzımdada eksik diş olsun istemiyordum nede olsa bir karizmamız var, genciz kızlarda iyi kötü kesiyorlar arada hatun yanımda yokken şekli bozmayayım dedim.İyi olacak hastanın doktorla yolda karşılasması hesabı doktor Mete beyde dişi çekmeyelim dolduralım dedi memuniyetle dedim

Ama nasıl olacak sorusu takıldı kafama dişçim sadistçe ve büyük bir keyifle başladı anlatmaya "
önce sinirleri alacağız daha fazla ağrımasın diye sonra açtığımız minik çukurları dolduracagız" (ıyyyyy) adam bunları anlatıyor ama sanal bir orgazm yaşıyor resmen.Evet bu an dedim düştüm işte cellatımın eline. İlk olarak uzandım dişçi koltuğuna bir iğne çıkardı çekmecesinden özenle hazırlanmış sarıp sarmalanmış.Tırstım açıkçası sanki fil aşısı mubarek. Terler döklürken sırtımdan aşşağı erkekliğide elden bırakmamak lazım diyerek kahramanlık hikayeleri düşünüyorum.Aklıma Rocky serisinin ilk filmi geldi koç rocky e "
acı yok rocky acı yok" diye bağırıyordu. Bunları düşünürken yedik iğneyi damağımıza bir hoşluk bir rehavet çöktü damağıma dedim ahan rus İvanov çaktı kroşeyi çeneme
Bir kaç dakika mola dedi doktor istiyorki işkence uzun sürsün.Anladım tabi bu numarayı ama belki olurda doktor mola sırasında kalp krizi geçirir de ölür bende kurtulurum diye son bir umutla molaya ikna oldum.Çıktık balkona eşimle birlikte bir sigara yaktım ama ******** rus nasıl çaktı ise kroşeyi çenenin yarısı yok.Bir müddet sonra girdik içeri benim pisikopat profesor girdi odaya gözlerinde şeytanı gördüm şerefsizin

.
Geçtik odaya ama nedense bir sıkıntı var içimde

uzandım koltuğa çenemi elledi çatlak profesör tık yok bende bir daha sövdüm o rus a hiçmi acımadı o kroşeyi atarken.
İlk işkence aracı göründü bir numaralı matkap giriverdi ağzıma vızzzzzzzzzzz ahan dedim işkence başladı çekeceğiz artık. Bir müddet sonra ikinci üçüncü matkaplar çalışmaya başladı.Off alahım bu ne çiledir böyle , dayanacam derken o da ne garip bir alet aldı eline gözlerim kocaman oldu birden
ONE BE diyebildim sinirleri bununla alacağım dedi uç kısmı sivri gitgide büyüyen bir uc yaklaşık 4 santim boyunca ve git gide kalınlaşan o cismi sokmaya başladı diklemesine dişime aman allahım o ne idi öyle beynime yumruk yedim sanki.Tepki gösterdim ve pişman oldum tepkime ok dedi pisikopat herif hemen sarıldı iğnesine biraz daha zerk etti ahan bir kroşe daha …
Ama Acı yok

tekrar devam etti o garip aleti sokmaya dişime vızzzzzzzzzzzzzzzzz bir süre bir mola daha verdik siniri aldık dedi telefonla konuşmaya başladı

ohh derken az sonra geri geldi ikinci sinire başlayalım dedi.Meğerse o dişte iki tane sinir oluyormuş "
Baştan neden söylemiyorsun ********" der gibi baktım gözlerine peeeh kime diyorsun adam resmen agzımdaki aletler ile orgazm yaşıyor.offfffff uzun süren işkenceden sonra dolgu işlemine geçildi ve bitti işkence.Pisikopat satanist doktorumu o çılgın gözleri ve dolabında dolunayda kesmek üzere sakladığı kedileri ile yalnız bıraktım.Dışarı çıkarken büyük bir gurur yaşıyordum onca işkenceye rağmen tek bir taviz vermemiştim karizmadan nede olsa rocky idim ben ve bu kural bir klişe idi Acı yok ROCKY acı yok
Bu yazıyı bir kaç evvel yazmıştım aklıma geldi ekleyeyim dedim.