Diş ağrısına kabir azabı gibidir derlerdi de inanmazdım. Bu kadar kötü bir ağrı mı olur ya :S Karanfil bastım, kolonya bastım. Biraz yatıştı hemen çektirdim.

Öektir ve kurtul hocam.