Konu
Diş ağrısı konusunda önerisi olan var mı?
04-12-2007, 04:40:08
#19
gdici
Üyeliği durduruldu
Diş ağrısına kabir azabı gibidir derlerdi de inanmazdım. Bu kadar kötü bir ağrı mı olur ya :S Karanfil bastım, kolonya bastım. Biraz yatıştı hemen çektirdim.
Öektir ve kurtul hocam.