Uzun zamandır takip ettiğim ve almayı planladığım bu kasayı kullanan arkadaşlar varsa eğer yorum almak istiyorum. Nasıl bir kasadır? İşçilik nasıl? Sessizlik ve havalandırma problemi yaşanıyor mu? Sıvı soğutmayı desteklediği söyleniyor. 250 YTL yi sonuna kadar hakediyor mu?


NZXT LEXA BLUELINE EDITION


  • nVIDIA 8800GTX Compatible
  • Screwless installation
  • Pre-Drilled holes for Water Cooling
  • 1.0mm Thick Steel chassis
  • Stealthed clear side panel
  • Three temperature display meter
  • Glossy Piano Black Finish
  • Low noise 1100 RPM@23dba Fans
  • Removable Dust Filters for Dust Prevention
  • Cable Organization via Rear Cage
  • Ext. Ports: 2 x USB 2.0, Mic, IEEE 1394/FIREWIRE
  • Headphone Jack