Konu
Bu kasayı kullanan var mı?
03-12-2007, 20:25:19
#1
HKNOCN
Uzun zamandır takip ettiğim ve almayı planladığım bu kasayı kullanan arkadaşlar varsa eğer yorum almak istiyorum. Nasıl bir kasadır? İşçilik nasıl? Sessizlik ve havalandırma problemi yaşanıyor mu? Sıvı soğutmayı desteklediği söyleniyor. 250 YTL yi sonuna kadar hakediyor mu?
NZXT LEXA BLUELINE EDITION
nVIDIA 8800GTX Compatible
Screwless installation
Pre-Drilled holes for Water Cooling
1.0mm Thick Steel chassis
Stealthed clear side panel
Three temperature display meter
Glossy Piano Black Finish
Low noise 1100 RPM@23dba Fans
Removable Dust Filters for Dust Prevention
Cable Organization via Rear Cage
Ext. Ports: 2 x USB 2.0, Mic, IEEE 1394/FIREWIRE
Headphone Jack