mobilist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deneme süresini istemelerinin amacı, yazılımları acaba sunucuda çalışacak mı, hata verecek mi bunu araştırmak içindir. Akar'a özellikle teknik destek ve müşteri memnuniyeti konusunda kesinlikle katılıyorum. Cahil insanlara hosting satılmasın.
Evet mobilist, esasında belli betiklerin çalıştırılması için bu talepte bulunulması olası. Ancak bu konuda bilgi alınması yeterli diye düşünüyorum. Özellikle geri ödeme garantisi veren şirketler için -ki geri ödeme zaten tüketi kanunları ile belirlenmiş çerçevede zorunludur- çalışıp çalışmaması konusunda bilgi almak yeterli olmalı.

Bence burada en büyük sorun güvensizlik. Halbu ki güvensizliğe sebep olan bir çok şey zaten güven duyulmaması gereken şeyler. Güvensizlik sebebiyle bir deneme süresi istenmesi otomatikman hizmet verende de bir güven sorunu oluşturabilir. Ben bazan düşünüyorum "sen şirket olarak bana güvenmiyorsan, ben msn.den daha yeni merhaba diyen birine nasıl güveneyim" diye. İşin açığı halen Joomla! kurup kullanacak olanlardan bile deneme süresi talebi geliyor. Bunları reddediyorum. Esasında o da haklı belki. Herkes her desteği sağladığını söylüyor. Ertesi gün kurulum yapınca bakıyorsun orası bozuk, burası çalışmıyor...