SoS adlı üyeden alıntı:
Arkadaşlar bir sitede iki değişik banner kullamıyozmu kullanıyorsak nasıl cilent.xml leleri nasıl ayarlıayaz
umarım anlatabilmişimdir :s
kullanabilirsin ikisinin client.xml dosyalari farklıdır.
ringofon2 diye bir klasör yapip ordan cagirabilirsin dosyalari..