ben iki sitemide daha geçirmedim. arno yu bekliyoruz
Aynen aceleye gerek yok hele bi millet geçiş yapsın bakalım hatalarla falan karşılaşır illa sonra o hatalrın çözüm yolu bulunsun geçeriz 1.2.10 a...

Belki bu arada biz geçene kadar 1.4 çıkmış olur :P