parayı almasına aldık allah bereket versin nerdeyse bitmek üzere

ilk ay reklam yayınını yapacan sonra işine bakacan ringofon da o tarz bi sponsor hem kazandırdığımız üye yi enayi yerine koy hem webmaster i enayi yerine koy etik olmuyor tak sepeti koluna herkez kendi yoluna

ayrıca üye olanları da hiçde mağdur olarak görmüyorum açıklama bölümünde herşey yazıyor bedava yı görüp atlamasın düzgünce okusun nedir ne değildir diye ondan sonra işine gelirse kullansın bedavacılığın sonu bir nevi böyle oluyor türkiyede bunu hala öğrenemedik malesef !