Akar güzel hoş bilğileri buraya aktarmışsında Büyük firmalarda cokmu iyi sana soruyorum.Hosting için büyük firmalara başvururuz paketi bize aldırmak için yapmadıkları yalakalık kalmaz.Paketi aldıktan sonra büyük firma bile seninle iletişimi keser.Teknik Destek sıfır olur.Oysaki ne umutlarla huzurla büyük şirketle calısıyoruz sırtımız yere gelmez diyoruz.İtiraf etmek istiyorum ki kendi evinden bu hosting işini yapanlar bile bazı büyük firmalardan daha şereflidir.