Konu
Netinternet Üzerinden Co-Location Hizmeti
01-12-2007, 16:15:31
#29
ves-bilisim
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Osman benim evde bir bilgiayar var normal pc kasası şeklinde.Onu koysak nixcon a 35 ytl mi ödüyeceğim yoksa kasa büyük olduğu için ek ödüyecekmiyim?