Optimizasyon iyi bir şeydir bu konuyla ilgili binlerce web sitesi var, boşuna mı yazılıyor o kadar yazılar??.. Ama ne yazık ki bizim insanlarımız bu konuyu bazen çok istismar ediyorlar, biraz optimizasyon öğrenen hemen fake ya da spam sayfalar yapmaya çalışıyor.. Bu yüzden aradığınızı rahat bulamıyorsunuz, hangi kelimeyi yazsanız karşınıza sohbet siteleri çıkıyor.. Benim anlamadığım nokta ise şu, bu tür sitelerin bazılarında reklam yok, reklam olsa diyeceğim ki çok ziyaretçi=çok reklam geliri, fakat reklam geliri de olmadıktan sonra on yüz milyon ziyaretçin olsa ne olur olmasa ne olur, boşuna bant genişliği masrafı..