Bildiğim kadarıyla normal çeşme suyu ile bu şekilde bir geçici yöntem var. Sıcak ya da soğuk olması gerektiğini bilmiyorum.

Alkol de söyleniyor. Tabii içmek değil yine aynı şekilde çalkalamak için.

Daha sonra şiş indiğinde muhakkak doktora gitmelisin. Apse halindeyken doktor da bir şey yapmıyor bildiğim kadarı ile.

Diş ağrısı çok kötü...Allah'a şükür bugüne kadar derdim olmadı ama ailemde ve çevremde çeken çok var...hani derler ya "düşman başına" diye.

Büyük geçmiş olsun.