bu müyapda abarttık artık, milletin sabrı taşıyor yavaş yavaş bütün siteleri engelliyorlar böyle giderse çok kötü şeyler olcak gibi... bi rapid, vs bir siteyi engellicekler sonra herkes sokakta....