server4ever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke herkes sizin gibi duyarlı davranıp aynı bu şekilde düzgün bir devir işlemi yapsa.
Haydi gidiyorum eywallah deyip gidenlerde var.
Hayırlı olması vesilesiyle her iki tarafa.
Ufuk'un bu görüşüne katılmamak elde değil. Açtığınız şu konu, konuya yazdığınız mesajdaki detaylandırma, ifade şekli bile aslında işinizi ve müşterilerinizi ne kadar önemsediğinizin bir göstergesi. Devir işlemi hızlı ve sorunsuz bir şekilde gerçekleşmiş, bu da sizin açınızdan sevindirici bir gelişme.

Hakkınızda her alanda ve her açıdan hayırlısı olması dileklerimle...