evet.
google dan mail geldi şimdi. " özür dileriz karışıklık oldu. yanlış konşimento nosu vermişisiz size. doğrusu şudur " diye..aradım dhl yi. çek gelmiş. yarın gelip alın dediler.
Google a bak..hey yavrum hey..