Konu
Linux Sunucuya Uzak Masaüstü Bağlantısı -Ders-
30-11-2007, 03:07:33
#9
selim61
Üyeliği durduruldu
Eğerki bağlantınızı kurduğunuzda karşınıza masaüstü ekranı gelmiyor ve VNC ekranı geliyorsa tekrar makinadan konsoldan
vncserver
komutunu verin ve size vereceği yeni port ile bağlanın. Oda zaten 2 olacaktır.
ip:2 olarak baglan tamamdır