Eğerki bağlantınızı kurduğunuzda karşınıza masaüstü ekranı gelmiyor ve VNC ekranı geliyorsa tekrar makinadan konsoldan

vncserver

komutunu verin ve size vereceği yeni port ile bağlanın. Oda zaten 2 olacaktır.
ip:2 olarak baglan tamamdır