anlatırken eksik mi anlatmışım acaba neyse bir kaç çözüm bakalım
XSTARTUP dosyası için aşağıdaki düzenlemeyi yapın
Alıntı
# Uncomment the following two lines for normal desktop:
# unset SESSION_MANAGER
# exec /etc/X11/xinit/xinitrc
[ -r $HOME/.Xresources ] && xrdb $HOME/.Xresources
#xsetroot -solid grey
#vncconfig -iconic &
#xterm -geometry 80x24+10+10 -ls -title "$VNCDESKTOP Desktop" &
gnome-start &
bakalım ne olacak. birde
chmod a+x xstartup yaparsınız bakalım ne olacak