Beyler bu arama için adsensi ya ben hiç kullanamıyorum yada bizim millet arama yaptıktan sonra tıklamıyor.Mesela iki sitemin toplamında 789 arama yapılmış ve 9 tık atılmış.9 tık ise 0.24 dolar vermiş.Sizde arama için adsense durumları nedir?Bana tık oranı çok düşük gibi geliyor,sonuçta adam birşeyleri arıyor ve sonuç çıkıyor,tıklaması lazım.Bi oyun sitemde kullanıyorum aramayı birde mizah sitemde.Oyun sitemde oyunların yanında "Oyun Ara" başlığı altında gösteriyorum,mizah sitemde ise site içi aramayı google olarak değiştirdim.Sizin tavsiyleerniz neler?Eminim burada parasının çoğunu arama için adsenseden çıkaran vardır.