balik adlı üyeden alıntı:
Görünmez yazı yazmanın tek nedeni SPAM dır, bunu herkes bilir, yazı büyüklüğünün hiç bir önemi yok.
Bir de anlamadığım nokta, ana sayfanı Türkçe ve İngilizce diye iki ayrı bölüm varmış gibi ayarlamışsın ama her ikisi de aynı yere açılıyor, bunun sana ne faydası var?????
Balik kardeş benim sitemde içeriğime uyumsuz bir kelime bulamazsın. Bir mobilya sitesinde mp3 vs gibi kelimelerde bulunmak için ağırlık veriliyorsa bu spamdır. Ben arayanın rahat bulması için kelimeleri düzenledim. Vicdanen rahatım çünkü arama istatistiklerinden siteyi bulanların hangi kelimelerden bulduğuna bakıyorum ve öyle zannediyorum ki onlara yardımcı olup istediklerini rahat bulmalarını sağladım.
Gelelim "neden ingilizce ve türkçe olan sayfanın her ikiside türkçe sayfaya giriyor" sorusuna
Bir kaç gün içinde sitenin ingilizcesi de gelecek.
Fakat bunu türkçe ve ingilizce ayırmamın asıl sebebi 110 olan hatayı 4' e çekebilmektir.Siteye en sade halde bir giriş koyarak hataları en aza indirdim.
Birde senin sitede kodlardan geçilmiyo maşallah demişsin, baba bu web sayfası kodsuz nasıl olacak bu iş imzada görüldüğü üzere flashla yapılmamış bir site ve kod kalabalığı olması normaldir ?
Kodların içeriğe oranı dediğin şey nedir? Manasını hala çözemedim kasteddiğin şey sayfa description keywords ve içerik uyumu ise bunlar %100 görünüyor. Bu meseleyi biraz daha açarsan birbirimizi rahat anlarız.
Sitede mevcut olan metatagların herbirisi lazım olan metataglar bana description ile keywords çakışıyo diyebilirsiniz belki ama ben tüm çakışmayı engelliyecek şekilde ayarını yaptım. Gereksiz olan metatagları banada bildirirsen ayarlama yapmaya çalışırım.
Son olarak o çalışmayan link hangisi ise tarattırınca evet öyle birşeyler görünüyor fakat hangileri olduğunu ben bulamadım sen bulduysan onuda sana zahmet yazı ver. Meseleyi de fazlaca uzatmayalım emeği geçen herkese saygılar.