öncelikle çok da basit değil
siz başkalarına entegre bir sistem düşünürseniz büyüme şansınız zaten sıfır. Kendi sisteminizi kullandığınız muhasebe programına profesyonel şekilde entegre ettirmeniz gerek. Bundan sonra ise ziyaretçi siteye üye olduğunda muhasebe de otomatik olarak cari hesabıo açılacak, üye sipariş verdiğinde ise muhasebe departmanına sipariş fişi , muhaesebe ödemeyi onayladığında ise depo çıkış yapacak. Kabataslak ileriye dönük bir sistemin kendine özgü olması gerektiği kanaatindeyim.