Konu
fazla tıklama tespit ettim
29-11-2007, 18:08:28
#8
rnmks
sayfacibasi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google bu kadar kolay mı banlıyor? Neden telaşlanıyorsunuz? Yani ben öyle hissettim
hayatında hiç adsense kullanmadın mı ?