Konu
bu ekran kartı nasıl sizce
29-11-2007, 15:20:58
#7
serkanus
Ben kullanıyorum ve gayet güzel.Çok üst seviye ekran kartlarıınn performansını aramak yanlış olur tabi ama fiyat-performans olarak oldukça başarılı bir ürün.