Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şu an bayilik veren siteler nasıl yapıyorlar ?
onlarda böyle yapıyor.
hatlara kontör yükeyip müşterilere gönderiyorlar.
sistemi elle kontrol ediyorlar.kontör havuzuna para atıcaksın otomatik olarak kontoru nettende gönderebilirsin online olarak.
sistem bu farklı bir yolu yok operatör ne derse desin şu an böyle işliyor bence.