bende 50 hata verdi ve yaklaşık 10 tanesi resimlere alt= elementi vermedim diye geri kalan da src=sdfdfd" yazmışım da src="asasd" yazmamışım diye..
bence saçmalık..
bi de embed leri frameset içinde kullan diyor...
o zaman daha hatalı olur google bot uğramaz bile peah !!