Ürünler xml ile otomatik çekiliyor. Sen sadece kar marjını belirliyorsun. Gelen ürün özellikleri ve resimleri yetersiz, tek tek düzenlemen gerek.
Para ürünü temin ettiğin firmanın hesabına geçerse, 20 $ lik bi ürünü 22$ a sattığın zaman ürünü aldığın firmadaki cari hesabında +2$ bakiye olur. O tutarı geri iade etmezler kısaca.
Başka merak ettiğin bişey varsa bildiğimiz kadarıyla cevap vermeye çalışalım.