merhaba bir eticat sitesi acmak istiyorum
ama sistem nasil isliyor bilmiyorum .

benim aklimda hayalimde ki sistem bu sekilde :

Bir eticaret scripti aliyorsun, tabi kodlari vermiyorlar
bu script penta gibi buyuk sirketlere entegreli imis.
urunler falan otomatik yukleniyormus.

yani boyece ben zahmet etmiyorum urunler otomatik yukleniyor
oncelik ile bu dogrumu ?


sonrasinda urunler olayini hallettik diyelim simdi :

bir ziyaretci siteye giriyor bir urun beyeniyor, sonra kredi karti ile
para yolluyo, bu para penta denilen sirkete gidiyor, ve ben admin panelden
onay veriyom sadece, sonra bu penta sirketi urun u musteriye kargo ile yoluyo

urun bana kaca gelmis 1000 e
ben kaca satmisim 1300 e

penta benim hesabima 300 lira geciyor.

ben suya sabuna dokunmadan 300 lira kazaniyorum

sistem bu sekildemi isliyor arkadaslar
bana bu konu hakkinda bilgi verirmsiniz.

kolay gelsin