Ne olacak bu işin sonu, bu tür davalarla ilgilenenler bu işlerden hiç anlamıyor mu? Webmasterlardan oluşan bilirkişi raporlarına ihtiyaç neden duyulmuyor hala, vakti gelmedi mi? Yoksa bu saçma engellemelerle nereye varılabilir? Kaş yapacağım derken kaç çıkarmaktan daha feci bir durum değil midir bu?