Başlıkta yazdığım gibi sanırım "blog networking" diyorlar bu hadiseye..

DP forumlarında ya da diğer forumlarda rastlamışsınızdır...

sizin yazdığınız bir makaleyi ,1-2 farklı class ip'den atıyorum 200 blog'a ekliyorlar-

Tr'de de vardır belki ama ben pek rastlamadım bizim webmaster forumlarında.

Şimdi efenim, olay basit bir backlink olayı gibi görünüyor..Paranı verip link alıyorsun..

Merak ettiğim bir anda pr değeri farklı birsürü blog sayfasından link aldığında , aniden 200 backlinkin olmasına google ne diyor..

Bu olay hakkında düşünceleriniz nelerdir ? Mesela Sandbox sebebi olabilir mi bu :/