Dostum bu site 3 yıllık ise sende en az olarak 3 yıllık webmastersin ben burda kusuru ringofonda bulmuyorum neden biliyormusun çünkü adamlar para kazanmak için çalısıyorlar ve ortaya bir script atıyorlar örneğin senin kullandığın script senin bu sitenin sandboxa düşeceğini anlaman lazımdı 3 yıldır bu iştesin bu scripti piyasaya sürdüğünde okadar kişi bunu kullandı ve dolayısıyla kopya içerikli oldu google cevap vermiyor onlar için kullanıcı önemli onları kullanıcılar zengin ediyor biz sadece yönlendıryoruz tabiki onlarda kopya içeriği sandbox yapıyolar burda suçlu yine sen görünüyorsun çünkü bu scripti kurmamalıydın yani ama çok üzüldüm 3 yıllık emeğinin gitmesine en azından bir tecrübe olur sana ve bir dağa bu tarz sistemler kurmassın başarılar.