dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık şube koduna gerek kalmadı zaten şubeler görünüyor birde alacaklı ismi ile hesab sahibinin adı aynı olması lazım ben 5 aydır bekliyorum gelmedi daha
hey gidi günler heyyy adsenseye ilk başladığımda ben yukarıda anlattığım gibi yapmıştım demek değişmi panel, farkında degilim. Neyse hiç banlanmadığım için hesap işleri nasıl olur bilmiyorum sadece ilk uygulamada nasıl yaptığımı anlattım tşkler bilgi için.