kakalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsunda burda herkes site sahibi nerdeyse kimsenin mod luk yapacak ve hali ne de vakti var
sana kolay gelsin..
ilgin için teşekürler arkadasım ben sadece düşüncelerinizi ögrenmek istiyorum mod talebinde bulunmadım zaten sadece eksigim war dedim

saygılarımla...VoLk@N