hayırlı olsunda burda herkes site sahibi nerdeyse kimsenin mod luk yapacak ve hali ne de vakti var

sana kolay gelsin..
ilgin için teşekürler arkadasım ben sadece düşüncelerinizi ögrenmek istiyorum mod talebinde bulunmadım zaten

sadece eksigim war dedim
saygılarımla...VoLk@N