degerli arkadaşlar siteye bugün üye oldum we cok güzel 1 yer artık buradayım bende..
http://www.periforum.com
siteyi açalı 1 ay oldu ama üye sayım şuanda cok az.. we mod eksigim war ..site genel olarak sizce nasıl arkadaşlar yorumlarınız benim için cok degerli !!
saygılarımla VoLk@N