Konu
natro :S
23-11-2007, 09:36:10
#4
Misafir
Benim 2000hitli sitem çok sistem kaynağı tüketiyor diye kovdular beni.
Sitede 4 sayfa html idi.
Paramı iade ettiler. natroyla çalışmamaya dogal olarak karar verdim