en az 50 mesaj okudum sp2ye yakalanmayan günde 1 defa açılan pop up kodu diye felan.. hepsinde bi sorun çıkıyo bazıları hiç açılmıo bazıları takılıo.. elinde takılmayan düzgün bir kod olan varsa paylasırsa sevinirim