bugun aksamustu banner sorunu nedeniyle Reklamz firmasiyla gorusmustum hemen yazayım bari xml dosyalari her site icin ayri id ile uretiliyor ama sonucta ayni panelden ciktigi icin tum satislar ayni havuzda toplaniyor yani xml içindeki id degismesi onemli degil sonucta yine sizin panelinize isleniyor diyor Reklamz ayrica yeni panel hazirlaniyormus yenisinde tum sitelerimizi ordan tek tek girebilmemiz için yer falan yapilmis sıcak haber