ddosla asgari 40 kişi olmak lazım sanırım. bununlada siteyi bi anlık indirirsiniz diye düşünüyorum bence daha kalıcı çözümler bulun. mesela ben sunucumda 4 gb band hakkım var adamlar dos çekmişler 8 gb oldu ama site ne kitlendi ne de kapandı Sunucunuzdaki adamlarla iyi geçinin