SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
Yine döktürmüşler bişiler

Bi sorum olacaktı.. :
Her farklı client.xml oluşturulduğunda <affiliate id="xx"..... bölümündeki xx değişiyor.Acaba her yeni banner koyduğumuzda client.xml'i de değiştirmek gerekiyor mu ? (E-mail gönderdim gerçi, cevap bekliyorum şuan)
bende bu konu hakkında bişey söylemek istiyorum. client.xml id si benimde değişti ve o değişmeden itibaren de zaten tıklama ve üye sayısı abest bi şekilde değişim gösterdi neredeyse hiç yok denecek kadar.
bende ilk xml id sini girdim...
Slim_Boy bu konuyla ilgili cevap alırsan lütfen bana da bilgi verirsen sevinirim