Yine döktürmüşler bişiler
Bi sorum olacaktı.. :
Her farklı client.xml oluşturulduğunda <affiliate id="xx"..... bölümündeki xx değişiyor.Acaba her yeni banner koyduğumuzda client.xml'i de değiştirmek gerekiyor mu ? (E-mail gönderdim gerçi, cevap bekliyorum şuan)