aslında cc nin son 4 hanesi ve ya 8 hanesi fark etmez kayıt altında tutmaları çok iyi bence isimtescil i güvenli bir firma olarak buluyorum bir kaç senedir kullanıyorum ve yaklaşık 150 200 domain im var orda bir kaç kez bende aksilikler yaşadım güvenlik prosedürleri nedeni ile fakat istedikleri evrakları gönderince sorun hemen çözüldü.
mesela bir arkadaşımın da orda hesabı var ve onun izni ile cc sini kulanarak benim hesapdan bir domain kayıt edecektim sistemleri çalıntı şüphesi ile girşimi blokladı kimlik vs fax ladık ve çözüldü. bir ******** yarın birgün böyle bir şeye yeltenir ve canınızı yakarsa güvenlik az deriz adamlar işi sıkı tutuyor ve bence iyiler