BEn bu elemanla görüştüm.Anladığım kadarı ile arkadaşın bir toolbarı mevcut ve sitenizden gönderdiğiniz hitin bu toolbarı indirip kullanma performansı karşılığında kendi belirleyeceği bir fiyatlandırma yapmak istiyor.
enteresan banada iframe hit istediğini söyledi az önce anlaştık 1 günlük ücretli deneme istedi tamam dedim kodunu koydum siteye bakalım yarın akşam tekrar konuşacaz.
ama bi terslik var gibi geliyor bana,