Kardeş sen ne anlatıyorsun, domian imi vermeyeceğim, fakat size yaptığım 250 ytl karşılığında tam 3 hafta sonra kurdun siteyi, ve açıklarla dolu bi scripti, daha sonra güncellemeleri olacaktı ücretsiz. daha 1 ay geçti geçmedi başka bi paket çıkartıp eski paket için güncelleme çıkmayacaktır artık dediniz, *** ne çıktıki zaten, 1 tane paket bile yok ortada, bari açıkları kapamak için yama istedik, onlar içinde 150 ytl istediniz
ayıptır bu yaptığınız!!
kimse savunmasın, son zamanlarda forumlarda arkadaşlarınız ve artık kurduğunuz 3-5 kişilik takımlarla savunmadasınız. Nekadar saçma bi iş, bunlara vakit ayırana kadar gidin birkaç programlama dili öğrenin, yada işinizi düzgün yapın..