Şöyle düşün;
Bir şirket kuruyorsun, örnek reklam şirketi, eleman alımı için ilan veriyorsun, gelen kişilerden bazıları ile anlaşıyorsun diyelim, adam maaş konusunu açınca diyorsun ki;
"Biz henüz yeni kurulmuş bir şirketiz, bu nedenle sermayemiz oldukça kısıtlı, sadece ofis kiralayabildik, sizin çalışmalarınız sayesinde alacağımız ilk iş'i(iş alınıp alınmayacağı bile mechuldur) yine sizin uğraşlarınız ile tamamlayacak, ve daha sonra oradan gelen paradan (artık ne gelirse) size pay vereceğiz. Bir süre böyle idare ederiz, daha sonra büyük bir şirket oluruz, sigorta bile yaparız"

Gönüllü olarak çalışacak arkadaş bulabilrisin belki, ancak reklam gelirlerinden pay vereceğim şeklinde konular açarsan bence hiçkimseyi bulamazsın. Açılırken bu tarz politikalar izleyen siteler zaten bir süre sonra (hiç reklam alamadan) kapanmıştır.